Liebherr CNsdc 5703 Pure - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNsdc 5703 Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Martin 08-07-2024

Prachtige koel vries combinatie een aanrader

Geschreven voor: Liebherr CNsdc 5703 Pure

Een prachtige koel vries combinatie makkelijk te bedienen zelfs vanaf je telefoon of een ander eindapparaat maar dan moet je wel eerst een smartdevicebox aanschaffen a 75 euro beetje jammer verder perfecte kast mooi design lekker veel ruimte en heel belangrijk vrijwel geruisloos 35 db al met al waar voor je geld

Pluspunten

• Heel veel ruimte mooi design
  • Vrijwel geruisloos
  • Wifi voorbereid

Rob 07-07-2024

Weer een Liebherr

Geschreven voor: Liebherr CNsdc 5703 Pure

Onze vorige koelkast van Liebherr heeft 22 jaar goed gewerkt. Fijne indeling en mooi om te zien!

Diny en Wim Poels 18-06-2024

Zeer content met de Liebherr

Geschreven voor: Liebherr CNsdc 5703 Pure

Wij hebben deze koel-vries combinatie gekocht omdat wij eenzelfde 12 jaar geleden ook hebben gekocht. Vele jaren veel plezier en gemak van ondervonden. Omdat ook vriesgedeelte aanwezig is en ik MS heb is dit ideaal.Ik hoef niet naar de kelder waar ook een Liebherr diepvries staat. We hopen dat ik hier nog jaren het koel vries genot van deze nieuwe Liebherr kan hebben.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Meer ruimte als de vorige

Minpunten

Diny en Wim Poels 18-06-2024

Zeer content met de Liebherr

Geschreven voor: Liebherr CNsdc 5703 Pure

Wij hebben deze koel-vries combinatie gekocht omdat wij eenzelfde 12 jaar geleden ook hebben gekocht. Vele jaren veel plezier en gemak van ondervonden. Omdat ook vriesgedeelte aanwezig is en ik MS heb is dit ideaal. Ik hoef niet naar de kelder waar ook een Liebherr diepvries staat. We hopen dat ik hier nog jaren het koel vries genot van deze nieuwe Liebherr kan hebben.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Meer ruimte als de vorige

Minpunten